Khamis, 13 Oktober 2011

NASI BERIANI OH NASI BERIANI.....


huhuhu,hahaha....xtahan2...dah guling2 dah gelak nie....hari nie frist time ana buat nasi beriani taw,2 pun pada asal nye suami ana yang buat tup2 dia plak kene g interview,apa lagi kelam kelibut lah ana nie,apa lagi mula lah misi buat nasi beriani n dah lah buat tok ramai org mkn....msak lah kite....dengan tawakkal....
    tengah2 dok buat perencah terlupa nak tgk daging apa lagi hancus lah daging 2,pergi pulak letak garam 5 sudu dlm perencah 2,dalam nasi pon 5 jugak....hahahah fhm2 lah kan jadi ape....masin pekak2 lah hahahaaha nasi pulak msak terlebih air lembek plak 2 tapi syg xmsak hehehe memang terharu lah....xtaw dorg yg ramai2 2 mkn mcm mne,ana mamy ngan umiey dah suke guling2 dah sebab xjadi n.....tapi yang terharunya........suami ana komen....`TERBAEEEK`hahahahah 2 yang lawak2 terbaek ape nye dah nasi mentah masin plak 2....kohkohkoh....tapi ana xputus asa esok lusa nak buat lagi sampai betol2 jadi 2.....
   *biasa lah kan yg pertama kali buat...len kali punye mesti jadikan...hehe cayalah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

friendzzzz blogerrrrrrrrrrrr